Ko Tao dag 1

De nachtferry is ons allebei goed bevallen. Jens heeft niet eens gemerkt dat hij op een boot lag te slapen.
Ik had gisterenavond geen muggenspray opgedaan met als gevolg 10 muggenbeten op mijn scheenbeen. 🙄
Deze ochtend kwamen we al vroeg op het eiland Ko Tao aan en moesten we nog een tijdje wachten op de gratis shuttle van het hotel. Het begon toen te gieten en we waren al bang dat het de hele dat zo zou regenen, maar gelukkig klaarde het op en konden we genieten van een relax dagje aan het zwembad en aan het strand. Op 5 minuten stappen van ons hotel is een prachtig strand waar het heel mooi is om te snorkelen. Eindelijk konden we onze snorkels gebruiken die we al de hele reis meedragen! De koralen waren echt vlak bij de kust en daartussen zwommen vissen in alle kleuren van de regenboog. Je kon er uren naar blijven kijken. We zijn al veel gewoon van in Egypte maar hier is het minstens even mooi! Vanavond zijn we ook in het hotel gebleven om te eten. We maakten er een rustig dagje van, dat mag wel eens na alle drukte.
Oja ons "huisje" en zwembad zijn ook heel mooi! We hebben uitzicht op zee! Het verschil van luxe in dit resort is heel groot ten opzichte van de vorige hostels, guest houses, boomhut en bamboehut. 😝
Foto's en filmpjes van het snorkelen volgen nog thuis. ☺️

Voor de duidelijkheid, een foto van de nachtferry tussen de Thaien. Het hotel nu is wat mooier :p