Port Elizabeth - Durban - Underberg

Over vandaag hebben we niet zo veel te vertellen. Nadat we uitgecheckt hadden in onze lodge, hebben we nog wat op ons gemak aan het zwembad van de lodge gezeten.

Nadien zijn we naar de luchthaven van Port Elizabeth gereden. Daar moesten we onze auto teruggeven en dat ging nog nooit zo gemakkelijk. Ze namen de auto gewoon terug zonder die echt te controleren.

Na een vlucht van een anderhalf uur pikten we onze auto op in de luchthaven van Durban (We kregen een grotere auto dan waarvoor we betaald hebben.) en reden we 250 km naar onze hostel vlakbij de Drakensbergen. Het was een vermoeiende rit in het donker door de bergen. Onderweg zagen we verschillende kleine brandjes. We denken dat ze aangestoken waren. Morgen gaan we een tocht van een hele dag te paard maken in de Drakensbergen. Margot is al zenuwachtig om op een paard te zitten.

Tot morgen!

1. Geen stress Margot, dat zal een braaf paard zijn hoor. We hebben vandaag aan zwembad gezeten maar deze avond hebben we een wandeling door de duinen gedaan, maspalomas, van anderhalf uur gedaan. Papa ook! Was heel mooi, precies in de woestijn. Morgenvroeg gaan we naar de markt. Groetjes